Anmäl att få avbrottsinformation till din mobil för att snabbt och enkelt få information om pågående och avklarade avbrott via SMS och/eller e-post. Anmäl dig enklast på Mina sidor med BankID eller genom formuläret nedan.
Vid planerade avbrott får du ett meddelande om vilken dag och tid vi planerat in service. Självklart skickas en påminnelse dagen innan det är dags. Om avbrottet inte är planerat meddelas du så snart det upptäckts. Sen hör vi av oss igen när allt fungerar som det ska igen.
Hör av dig
Om vi meddelat att allt fungerar igen vill vi att du hör av dig om det inte stämmer. Då kan felet du upplever vara ett fel som inte upptäckts. Hör då av dig på 031-62 62 62 så vi kan åtgärda felet.
Har du bytt nummer?
Då ändrar du lättast dina kontaktuppgifter direkt på webben eller genom att ringa kundservice på 031-62 62 62.
Tack för att du bidrar till en bättre miljö i Göteborg
För dig som är företagskund
För dig som är privatkund